Problemen met het registreren van Dreamweaver CS6


ik ben de eigenaar van adobe dreamweaver cs6. het besturingsprogramma op mijn laptop gewijzigd van windows 8 naar windows 7. nu ik het programma dreamweaver opnieuw heb geinstalleerd heb ik problemen met de licentie van de software. adobe accepteerd de licentie code niet meer. alle hulp die ik bij adobe gezocht heb engelstalig. ik spreek deze taal niet. aub graag hulp hierbij in het nederlands.

dit een user tot user forum, dus geen (nl-talige) adobe personeel aanwezig.

 

normaal gesproken, dient een adobe produkt afgemeld te worden om ruimte te maken om het opniew te intalleren.

 

in een eerder antwoord heb ik gewezen naar de nederlanse adobe user group. als dat geen resultaat opleverd, kan je mischien hier terecht



More discussions in Dreamweaver support forum


adobe

Comments

Popular posts from this blog

Thread: Can not create raid array: mdadm: no raid-devices specified.

Thread: HOW TO: Package and theme GTK+ / Gtkmm apps in Linux for Windows

Thread: Twinview issues