Grown InDesign files with the same content from 40 MB to 430 MB


hello

i have recurring project same pdfs vector contents included. indesign file had around 40 mb.

since update cc new .indd files grew 230 mb, , @ next step 430 mb.

i resave files under new name, when new corrections come in, can go last version , track changes, there 120 pages, 60 tables , 35 graphics opened , colored in cmyk in illustrator.  40 430 mb nothing has changed on course of action... how can can do?

thank you!

 

 

hallo,

 

ich habe ein wiederkehrendes projekt in dem immer die gleichen pdfs mit vektor inhalt enthalten sind. die indesign datei dazu hatte immer um die 40 mb.

seit dem update auf cc sind die neuen .indd dateien plötzlich auf 230 mb gewachsen, und beim nächsten abspeichern dann auf 430 mb.

ich speichere die dateien, wenn ein schwung korrekturen kommt immer neu ab, damit ich zur letzten version zurückkehren kann, deshalb kann ich nachverfolgen, wann die daten gewachsen sind... der inhalt ist immer gleich, es sind ca. 120 seiten, mit ca. 60 tabellen und 35 grafiken, die als pdf mit illustrator geöffnet und dort in cmyk eingefärbt wurden. von den 40 bis zu den 430 mb hat sich meiner vorgehensweise nichts geändert... wie kann das sein, kann ich dagegen tun?

danke!

it's best when changing version of indesign use file>export , choose idml

 

then open in new version of indesign.

 

 

you can current files , see if problem fixed.



More discussions in InDesign


adobe

Comments

Popular posts from this blog

Thread: Can not create raid array: mdadm: no raid-devices specified.

Thread: HOW TO: Package and theme GTK+ / Gtkmm apps in Linux for Windows

Thread: Twinview issues